سفارش تبلیغ
صبا ویژن
www.mahdiblog.com
جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی مهدویت

چشم براه

گل تقدیم شمااسعد الله ایامکمگل تقدیم شما

مولود کعبه کنون ولی ماست

شاه جهان ولی خدا علی ماست.

ای حاجیانی که به دور کعبه طواف میکنید

قلب و دل جان کعبه ،علی ، ولی ماست.

نامش را به مسلمانی میبرند و از او درباره پیغمبرش میشنوند.از نمازش میگوید واز روزه اش. از وضو و تیممش.از قران و اذانش. دوست نامسلمانش از او درباره شیعه و سنی میپرسد.....

سنی است. خدایا این از کجا میداند. چه جوابی تحویلش بدهم. نگاهی به او میاندازد و میگوید گروهی میخواستند ولایت خدا را از نبی به یک جنگجوی ساده بسپارند و از جانب پیغمبر دروغ بستند.ولایت خدا فقط مختص نبی است ان هم با مرگش تمام میشود. انها جاعل ولایتند و مطرود.

دوست رفت چون نمیدانست ولایت چیست ؟ ولایت اسکناس است که جعل شود؟ دارد چه شکلی میشود؟

او ماند و ذهن خودش.

میدانست علی جنگجو نبود. پسرعم پیغمبر ،کاتب قران،همسر زهرا،پدر حسنین و مسلمان اول علی بود.ان موقع که قریش دشمنی جز محمد نداشت،یاور محمد بود که علی بود. ان موقع که محمد برای جهاد سرباز نداشت ،سرباز محمد بود که علی بود. ان موقع که محمد را در بستر میخواستند بکشند،حافظ جان محمد بود که علی بود.

محمد دست علی را بالا میبرد رو به همه ی همراهانش"من کنت مولاه وهذا العلی مولاه" صدای تکبیر و هلهله بلند شد.چون خدا به محمد گفته بود

«یا اَیُّهَا الرَّسُولُ، بَلِّغْ ما اُنْزِلَ اِلَیْکَ مِن رَّبِّکَ وَ اِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَما بَلَّغْتَ رِسالَتَهُ وَ اللّه ُ یَعْصِمُکَ مِنَ النّاسِ؛ ای پیامبر، آنچه از سوی پروردگارت بر تو نازل شده، ابلاغ کن و اگر ابلاغ نکنی رسالت او را نرسانده ای، و خداوند تو را از شر مردم حفظ خواهد کرد»

 و وقتی که اعلام کرد امد که«اَلْیَومُ اَکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ وَ اَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الاِسْلامَ دینا».

اری همانطور که خدا خواست؛ انکه ولی خدا و جانشین محمد بود علی بود.

رفت سراغ دوستش و به او گفت :از شیعه پرسیدی باید از علی بدانی.

 خب علی کیست؟

ان موقع که اسلام متولد شد،اگر علی نبود اسلام نبود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/9/3ساعت 9:0 عصر توسط منجی نظرات ( ) |


Design By : Pichak